An experiment in machine learning, Baby X is a program that imitates the biological processes of learning, including association, conditioning and reinforcement learning. The result is an adorably giggling digital girl. See her in action:http://intel.ly/1COs24U #Science
"Estoy tan cansada de estar aquí
suprimida por todos mis miedos infantiles..."
¿Cuantos comentarios de este tipo no encuentras diariamente en redes sociales? , y como ella muchos otros Adolescente utilizan este medio como forma de expresiòn de desfogue, dejando ver mucho de sus sentimientos e interpretaciones son una forma de interacciòn con mundo, una forma de conectar su mundo imaginario con el real.
La Neuropsicologìa moderna y en si la psicologìa actual no debe omitir este material tan valioso teniendo como respaldo que es la mejor forma de comunicar y expresar, de detectar orientando, algo asì comparalbe con los amigos " imaginarios de la infancia", los Diarios que tenia como ùnico fin el almacenar los sentimientos , de expresar los periòdos de tristeza e incomprensiòn.
Luego de leer este artìculo de los avances de la Neuropsicologìa y la adaptaciòn de un niño virtual en la enseñanza, una ventana fue visible ante mis ojos.... Se debe cambiar la concepciòn de la educaciòn de los niños y jòvenes de nuestro planeta, todo evoluciona y nuestros jòvenes tienen un chip incorporado para la tecnologìa, la mùsica, las expresiones artìsticas. Exploras sus mùltiples inteligencias,no se nos olvide que es nuestro deber adaptarnos a una nueva generaciòn que ya no tiene reversa.
Podemos educarlos, y dejar que se expresen por medio de la misma, tomarla como arma no como amenaza.. Educar por medio de redes sociales, pero llegando a lo que ellos quieren y les interesa.
UNA ROSA Y UN LIBRO
(http://www.bubok.es/autores/ROMAI)
(http://www.bubok.es/autores/ROMAI)
L'etapa de l'adolescència ha generat durant les últimes dècades un bon nombre d'investigacions i un intens interèsnentre els professionals de la intervenció, sobretot a causa de la notorietat i gran preocupació social que susciten molts dels problemes propis d'aquest període: consum de drogues, conductes d'assumpció de riscos, problemes alimentaris, violència i comportament antisocial, etc Aquesta preocupació ha portat al desenvolupament i implementació de molts programes encaminats a la prevenció d'aquests problemes, però, durant els últims anys, i sobretot als Estats Units, ha sorgit un nou model a l'hora d'analitzar els comportaments de joves i adolescents. Es tracta d'un model centrat en el desenvolupament positiu que posa l'èmfasi en les competències més que en els dèficits, i que considera els nois i noies adolescents no com un problema a solucionar, sinó com un recurs amb enormes potencialitats a desenvolupar. D’aquest model en sorgeix una idea molt ambiciosa, la que no hem conformar-nos amb una joventut lliure de problemes com els esmentats. L’objectiu dels professionals de l'educació i la salut ha d'anar més enllà, i perseguir una formació integral de l'alumnat de secundària i el desenvolupament de competències que li permeti viure de forma satisfactòria i plena alhora que realitza una contribució eficaç a la societat en què viu.
Aquest nou enfocament del desenvolupament positiu ha tingut la seva repercussió en el camp de la intervenció educativa, ja que ha portat al desenvolupament i implementació de multitud de programes centrats en el la promoció del desenvolupament adolescent, fonamentalment als Estats Units. Aquests programes no han sorgit amb l'objectiu de prevenir determinats problemes o desajustaments, sinó que busquen afavorir l'adquisició de diverses habilitats i competències per a la vida. Molts d'aquests programes tenen lloc en el context educatiu i dins de l'horari escolar, però, cada vegada són més freqüents els que es basen en una sèrie estructurada d'activitats extraescolars, de vegades amb continguts que a priori podrien semblar poc relacionats amb la promoció del desenvolupament adolescent (artístics, esportius, de voluntariat, etc) però que són eficaços per promoure la responsabilitat, la prosociabilidad, l'autoestima, la capacitat de planificació i presa de decisions, o les habilitats relacionals.
En aquest context, Alfredo Oliva Prim, Doctor en Psicologia i professor del Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació de la Universitat de Sevilla, presentarà aquest nou model de desenvolupament durant l'adolescència i de les seves implicacions educatives amb la ponència “La promoció del desenvolupament positiu adolescent”. Ho farà en el marc en el marc del I Congrés Internacional d'Educació del Cervell Social a les Aules. Altruisme pedagògic, compassió activa i optimisme social, pilars de la neuroeducació el qual tindrà lloc els propers 3 i 4 d’octubre a Vilanova i la Geltrú.
El Congrés pretén reunir professionals internacionals, docents i investigadors de diferents àmbits i països amb l’objectiu de treballar per la pau a les aules, i com a conseqüència, en la societat, compartint tant els seus coneixements com els seus projectes, fomentar aspectes essencials per al cervell com l’empatia, l’altruisme o prioritzar el bé comú, tenint en compte els últims avenços de les neurociències en relació a l’estudi del cervell i l’aprenentatge social.
http://www.eixdiari.cat/opinio/doc/50492/adolescencia-mes-que-un-problema-una-oportunitat.htmlSi estas interesado en seguir leyéndonos... Estamos
SI QUIERES CONTINUAR LEYENDO EL LIBRO MAS VENDIDO EN EUROPA
"En esta historia de amor, lo que más me gusto...Fue que Tu boca me atrapo y volé."
Amigos y Amigas, seguidores de este blog, de mis historias y publicaciones, como podéis suponer el final de LAS HISTORIAS se aproxima y por ello, anuncio que lo publicaré vía EBOOK pero no se preocupen porque será de forma gratuita. Reuniré todos los capítulos más la parte final ( dividida en dos capítulos) y quedará en formato ebook que podréis descargar de la tienda. Estará disponible el próximo Marzo de 2015.
Gracias por vuestro tiempo e interés, abrazos....
http://www.bubok.co/libros/215804/LAS-HIJAS-DE-LA-LUNA
NOS PUEDES ENCONTRAR EN REDES
ESTA RECETA Y MUCHAS MAS COMPÁRTELAS EN NUESTRO CANAL
https://www.youtube.com/channel/UCVJYkkavG5wgp5CvOVW788A/videos
EDITORIAL
http://www.bubok.es/autores/ROMAI
http://www.bubok.pt/autores/ROMAI
http://www.bubok.co/autores/ROMAI
http://www.bubok.com.mx/authors/ROMAI
http://www.bubok.fr/auteurs/ROMAI
http://www.bubok.com.ar/authors/ROMAI
EN REDES NOS PUEDES ENCONTRAR
https://www.youtube.com/c/COCINAFACILPARAFLOJOS?gvnc=1
YOUTUBE
TWEETER
FACE
EDITORIAL
http://www.bubok.es/autores/ROMAI
http://www.bubok.pt/autores/ROMAI
http://www.bubok.co/autores/ROMAI
http://www.bubok.com.mx/authors/ROMAI
http://www.bubok.fr/auteurs/ROMAI
http://www.bubok.com.ar/authors/ROMAI
EN REDES NOS PUEDES ENCONTRAR
https://www.youtube.com/c/COCINAFACILPARAFLOJOS?gvnc=1
YOUTUBE
TWEETER
FACE
No hay comentarios:
Publicar un comentario
GRACIAS POR TU OPINIÓN